Szablon by Alexxa

wtorek, 23 grudnia 2014

Ashton Fletcher Irwin

Ashton Fletcher Irwin.


  •    Oh, no wiesz. Matka kupiła mi to wielkie mieszkanie, bo miała mnie dosyć. Gram z kumplami w kapeli, nic wielkiego. Czasami pogramy w jakichś klubach, chociaż wolimy siedzieć w garażu Caluma. Jego rodzice już się chyba przyzwyczaili. - wzruszył ramionami, z szerokim uśmiechem na ustach. 
  •          To najbardziej irytująca osoba pod Słońcem! - Thea prycha pod nosem. - Brzdąkałby tylko na tej swojej gitarze, albo grał w Fifę. Ma obsesję na punkcie porządku, chociaż sam jest ogromnym bałaganiarzem! Nie wiem jak ja z nim wytrzymuję. 
  •          Ash jest moim kochanym starszym bratem i nic tego nie zmieni. - Lauren uśmiecha się miło. - Jednak naprawdę nie wiem, skąd u niego te bałaganiarstwo. Kiedyś do niego przychodziłam i sprzątałam, teraz biedna Thea to robi. Dziwię jej się, na jej miejscu kazałabym to robić Ashtonowi!
  •          Jest chorobliwie zazdrosny, o to, że tak dobrze dogaduję się z Kath! Już niedługo zacznie mi grozić, zobaczysz.- Calum chichocze cicho i broni się przed lecącą w jego kierunku koszulką. - No co, stary? Taka prawda! Oh, ma obsesję na punkcie swoich włosów. Nosi dziwne kapelusze i bandanki, jakby w nich lepiej wyglądał. - posyła mi cwaniacki uśmiech.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz