Szablon by Alexxa

wtorek, 23 grudnia 2014

Theresa Katherine Jefferson.

Theresa Katherine Jefferson.



  ·         Studiuję mechanikę i budowę maszyn na UCL. Pracuję w warsztacie samochodowym swojego ojca i jestem pierwszą napastniczką w damskiej drużynie Arsenalu Londyn. Czasami lubię pośpiewać do kotleta, w restauracji dobrej przyjaciółki mojej matki i pomagać siostrze w księgarni. Pracowita ze mnie dziewucha.

·         Kocham ją, to chyba oczywiste. - Charlie wzrusza ramionami. - Lubię, gdy nosi moje ubrania, ale myślę, że robi to tylko, żeby nie było mi przykro. - śmieje się pod nosem. - No bo, która normalna dziewczyna w jej wieku nosi na uczelnię legginsy w koty? Znacie jakąś? Bo ja tylko Theę. 

·         Wiedziałem, że pójdzie w moje ślady. Już w przedszkolu, wolała siedzieć przy samochodzie, niż bawić się w dom z koleżankami. - Henry ociera niewidzialną łzę z policzka. - To dobra dziewczyna, bardzo uczynna. Zasługuje na najlepsze. 

·         Ugh, jak można oglądać ten sam film w każdą niedzielę? Rozumiem, że "Diabeł ubiera się u Prady" to dobre kino... - blondyn przewraca teatralnie oczyma. - ale tak co tydzień? Czasami mam ochotę wykopać ją z mieszkania, za jej chamskie teksty, ale kto by mi wtedy gotował?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz